Translate

zondag 2 december 2012

Badedas Douche Vital

Zondag is de dag van Rob de Nijs.

'Zachtjes tikt de regen tegen 't zolderraam,' neuriet Rob, terwijl hij onder de douche zijn rug stevig met groene zeep afborstelt.
'Groene zeep is nog altijd de beste zeep, mompelt hij tussendoor, daar kan geen FA met limoen tegenop.'

Iedere zondag neuriet Rob een andere song. Hij heeft in zijn carrière ook zoveel liedjes gezongen. Dus keus genoeg. Hij zal zich nooit vervelen!

Als ze mij; voor een of andere moord - die ik natuurlijk niet heb gepleegd - tot een levenslange gevangenisstraf zouden veroordelen, zou ik mij ook nooit vervelen.

'Geef mij maar pen en papier', zou ik tegen de cipier zeggen.
"Moeder ik ben onschuldig", wordt dan de titel van mijn eerste boek.
En als het klaar is, heb ik dus weer genoeg te lezen.
Nee, ook ik zou mij nooit vervelen.

En..., op zondag blijf ik - net zoals hij - ook altijd lekker lang in bed.
Toch leuk dat Rob en ik best veel gemeen hebben.

Alleen schrob ik daarna mijn rug met Badedas Douche Vital.

Tja..., enig verschil moet er wel zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten