Translate

woensdag 27 maart 2013

Reclame op je blog

Terwijl ik op internet het nieuws afstruin, drink ik op mijn gemak een lekker bakkie koffie - zonder suiker of melk. Dat doe ik iedere ochtend alvorens ik begin te schrijven. Om wakker te worden. Zonder koffie ben ik immers geen mens!

'Hm..., heerlijk, dat smaakt goed,' mompel ik in mijzelf. Het is koffie van Douwe Egberts - van die Senseo Pads..., gekocht bij AH. Vroeger dronk ik filterkoffie, maar dit is echt veel lekkerder!

De ballpoint waar ik mijn aantekeningen mee maak, heb ik trouwens ook bij AH gekocht. Hij schrijft lekker soepel, maar..., daarover later meer.

Ja, reclame maken op je blog is helemaal in en..., "goed voor de leescijfers" lees ik ergens.

"Wat moeten wij hier allemaal mee?", hoor ik mijn trouwe lezers murmelen.
"Wij willen een verhaaltje waar wij van gaan glimlachen!"

Nou, op Cyprus lopen nu een heleboel huilende en ook briesende mensen rond, daar valt dus niets komisch over te schrijven.

En..., minister Schultz gaat de A27 verbreden. Dat is ook niet komisch. Nee, dat is heel erg voor de vogels en de dieren in het bos van Amelisweerd. Die kunnen binnenkort hun verhaal dus ook niet meer in de Fabeltjeskrant vertellen.

Ja..., niet alleen de Gay Krant is failliet.
En dat terwijl ze nu in heel Amerika het homohuwelijk er door willen krijgen. Ik vrees dat er nog een heleboel andere kranten en magazines op de fles zullen gaan. Wat dacht je bijvoorbeeld van "De Linda". Ja..., die moet ook goed oppassen!

Zo! Nu heb ik een weliswaar kort verhaaltje geschreven, maar wel reclame gemaakt voor; koffie; ballpoints; Cyprus; minister Schultz; de A27; Amelisweerd; de ex-Fabeltjeskrant; de ex-Gay Krant en..., de Linda.

Ik heb vandaag mijn best gedaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten