Translate

vrijdag 18 juli 2014

Anus-schieten

WK Brazilië voorbij. Duitsland kampioen. Van Gaal meteen weer aan het werk bij Manchester United, terwijl de meeste Nederlandse voetballers lekker lui op een stretcher in de zon hun wonden likken. De vissen in mijn vijver zijn nu eindelijk weer rustig. Wel heel veel vlinders in de tuin. Bloemen staan in volle bloei. Het ruikt er heerlijk.
Op mijn gemak struin ik op internet het nieuws van de afgelopen tijd af. Als ik even stop bij een merkwaardig artikel kijkt Susanne-met-de-mooie-ogen mij een beetje vreemd aan.

Bizarre blessure. In een ultieme poging Arjen Robben van scoren af te houden, heeft de Argentijn Javier Mascherano een ongewone blessure opgelopen. Toen Robben wilde schieten, gooide hij letterlijk zijn kont in de strijd. Met als gevolg een gescheurde anus!
Nou, in mijn fantasie hoor ik de Italiaanse voetbalcommentator Tiziano Crudeli al Goooaaaaaaaaaal... schreeuwen (of Gooo-anaal..., dat zou toepasselijker zijn).

Ik had er nog nooit van gehoord. Wel van vrouwen die tijdens een bevalling inscheuren tot en met de anusspier (in medische termen: de zogenaamde totaal ruptuur). En ook heb ik wel eens gelezen dat de penis van de man kan breken (hij moet dan overigens wel behoorlijk tekeer zijn gegaan).

Kijk een voetballer scheurt wel eens een enkel- of knieband, maar een gescheurde anus? Misschien dat Robben hem - met het puntje van zijn schoen - precies in het midden van zijn sterretje heeft getrapt. Het kan natuurlijk ook met de dop van zijn schoen zijn gebeurd. Hoewel..., zo'n dop zou precies kunnen passen en daar je scheur je niet zo snel van uit.

Maar misschien had de brave man wel een heel klein poepgaatje? En dan zou het wél kunnen!
Zo'n kleine anus heeft natuurlijk ook zijn voordelen want je kunt daar fraaie geluidjes mee produceren. Ja, dan kan hij na zijn voetbalcarrière altijd nog aan de slag als petomanist. Weliswaar een uitstervende muziekkunst, maar daar zou hij dan juist weer wat nieuw leven in kunnen blazen.

Zo'n trap zou eigenlijk ook als een doelpunt moeten gelden! Want doe het maar eens na. Iemand een schop onder zijn kont geven, ja, da's niet zo moeilijk. Maar trefzeker anaal scoren, dat vind ik toch een hele prestatie!

Misschien een idee voor een nieuwe nudistensport: anus-schieten. De keeper staat dan kromgebogen in zijn doel. Wel eerst met een klein balletje oefenen! Het gat wordt dan vanzelf groter, totdat er een heuse voetbal inpast.

Ik zal dit idee eens voorleggen aan het Nederlandse Federatie van Nudistenverenigingen, die hebben er misschien wel oren naar. Want de ganse dag in je blootje tafeltennissen, badmintonnen of jeu de boulesen gaat ook vervelen. Ja, dit idee spreekt ze vast wel aan. Het zou wellicht een Olympische sport kunnen worden. In plaats van penalty schieten nu dan anus-schieten speciaal voor nudisten.

Kijk, en als je dan thuiskomt, en tegen je vrouw zegt; dat je anus is uitgescheurd, dan heeft zij daar alle begrip voor. Maar een voetballer die zijn anus scheurt (nog wel met zijn broek aan), dat geeft toch te denken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten