Translate

vrijdag 6 oktober 2017

Blauwe honing (BLUE HONEY)



DE ZWAAN VAN ALTEA IS EEN UNIEK SOUVENIR
Bekijk nog veel meer t-shirts van de zwaan e.a. en... leuke quotes op Spreadshirt.com

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

"Bijen snoepen van restjes M&M's op industrieterrein, met als gevolg: blauwe honing" lees ik ergens op internet. ‘Nou, dat belooft wat,’ mompel ik in mijzelf.

Als je witte kanariepietjes geraspte worteltjes te eten geeft, dan worden hun veren oranje. Dat weet ik nog uit de tijd dat ik voorzitter van de plaatselijke jeugdafdeling van de vogeltjesvereniging was.
Ja, zo kun je de natuur manipuleren!

Binnenkort sta ik dus in een supermarkt en staar mij kleurenblind bij een enorm vak met bijenhoning.

'Ik zoek rode honing met witte stippen,' zeg ik tegen een vriendelijke winkelbediende.
'Sorry mijnheer, maar die is helemaal uitverkocht,' antwoordt het meisje.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten