Translate

zaterdag 10 november 2012

Een scheve schaats

"Puntzak, haaienbek en kapsalon" zijn de bijnamen van de nieuwe ingang van het verbouwde Rotterdam Centraal. Was er een wedstrijd uitgeschreven? Ik wist van niets.

"Scheve schaats" zal wel geen goede bijnaam zijn geweest.

Voor David Petraeus - chef CIA - natuurlijk wel, want hij heeft naast het potje gepiest.

'Het was een keuze tussen niet vreemd gaan of... wel vreemd gaan. Ik heb mij niet voldoende laten adviseren, en uiteindelijk de verkeerde beslissing genomen,' zo zei hij zuchtend voor de camera.

Quality of Life - waarvan de opbrengst naar kankerpatiëntjes gaat - is geplunderd door een bestuurslid, 600.000 euro ging naar het cosmeticabedrijf van zijn vrouw.
Is zij misschien de dame die met Petraeus in bed is gedoken?

Sven Kramer: 5000 meter in 6.17,46 minuten. Hij doet het maar weer eens!

Auw, auw, auw, ik heb pijn in mijn hol. Mijn klapschaats schoot los en toen viel ik met mijn kont precies boven op de punt van een schaats van een meisje, dat achter mij reed.

Ik denk dat ik morgen maar een vuurpijl in mijn reet stop en mijzelf ergens in het koude noorden van het land afschiet. (FB taal)

Maar Erben Wennemars kan weer lachen, want er komt dit jaar een heuse Elfstedentocht!

Ik voel het aan mijn...!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten