Translate

vrijdag 2 november 2012

Leuk, leuker, leukst

Orkaan Sandy brengt in New York een feestmaaltijd voor muizen en ratten.
FB vriend: vind ik minder leuk.
FB vriendin: vriendschap met muizen geaccepteerd.

Duiven genieten ook van feestmaaltijd Sandy.
FB vriend: vind ik leuker.
Partij voor de Dieren: vindt dit leuk.

Intelligente mensen drinken meer alcohol dan domme mensen.
FB vriendin: vind ik leukst.
FB vriend: vind ik hahahaonjdkaallllllhawoeeeiii.

Oude mensen vaak niet gelukkig.
FB vriend: vind ik niet leuk.
FB vriendin: vind ik aowooooklljugdbdndjjjjjjooho.
Johan nodigt je uit om 'bejaarden crèche' te delen.

Met een korreltje zout door het leven gaan.
FB vriend: vind dit leuker dan leukst.
Annette wil een spelletje met je spelen.

Braaf leven tot je 65e en dan pas leuke dingen gaan doen.
FB vriend: vind ik te laat leuk.
Opa: bzzzzzzopasuffff.
FB vriendin: vindt opa heel leuk.

Ben jij de leukste thuis?
FB vriend: Hoezo?
FB vriendin: Jaaaaaaa...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten