Translate

vrijdag 16 november 2012

Lichtgevende oorbelletjes printen

GLOW kan Eindhoven helpen uit de crises te komen.

Alle gebouwen moeten iedere avond verlicht worden door creaties van internationale lichtkunstenaars.
Heel de wereld zal komen kijken. Eindhoven wordt wereldberoemd!
En zal als enige Europese stad de crisis-dans ontspringen. Het zal er iedere dag feest zijn!

Het standbeeld van Anton Philips krijgt nu eindelijk een gepaste bestemming: boven op de Catharinakerk, en dan natuurlijk badend in het licht.

En licht-toeristen maken helikoptervluchten boven de stad. "Oh, oh, oh..., wat prachtig!"

Dutch Design Week Eindhoven komt met "Building Bytes" (de 3D baksteen).
Het enige wat je nu nog nodig hebt: is een printer en een betonmolen.
En heel langzaam wordt jouw droomhuis werkelijkheid.
Tegen de gevel wordt natuurlijk een prachtig lichtspel geprojecteerd.

Workshop glasblazen wordt nu cursus gloeilamp printen. Tja..., het is de moderne tijd.

"Zeg schat: ik dacht dat jij alleen maar een paar A4-tjes moest printen - het duurde zo lang, dus ik kwam even kijken.
Maar ik zie nu, dat je voor mij een paar prachtige zilveren oorbelletjes aan het printen bent.
Oh.., wat ben je toch lief!

Daar ga ik vanavond tijdens GLOW eens lekker mee pronken!"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten