Translate

zaterdag 29 september 2018

The Swan Dance 008


Het is stil op het strand. De vakantieperiode is voorbij en de toeristen zijn - op een paar na - verdwenen. Ja... het strand is weer van ons!
Achter mij doet een meisje allerlei yogaoefeningen: de kat, de hond, de kikker, de zonnegroet... Ze gaat zelfs op haar hoofd staan.
Na een tijdje komt er een ander meisje - samen doen ze 'The Swan Dance'. En terwijl ik mij onderdompel in het geluid van de golven geniet ik met volle teugen van hun sierlijke bewegingen.

Tja, wat ik als pensionado op het strand van Altea (Spanje) toch allemaal meemaak.
Ik verveel me geen dag.



Bekijk talloze t-shirts van Jozef Bloks met afbeeldingen van stripfiguren, grappige teksten, muziek, kunst en natuurlijk de zwaan van Altea op Spreadshirt.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten