Translate

zaterdag 8 september 2018

Orkafijn 005


Een nieuwe rage! Bevroren van de schrik lig ik op mijn strandbedje - ik kijk recht in de grote uitpuilende ogen van een Orkafijn.
'Het is een kruising van een orka en een dolfijn... hij is heel lief, zegt een knalrood Engels jongetje met sproetjes. Hij is van plastic.'

Enorme opblaasbeesten: flamingo's, eenden, kanaries, zeekoeien, krokodillen, teenslippers, pizza's, ananassen, kiwi's, eenhoorns, watermeloenen... dobberen in allerlei schreeuwerige kleuren in de zee. Ja, gezellig, denk ik bij mijzelf.

Tja, wat ik als pensionado op het strand van Altea (Spanje) toch allemaal meemaak.
Ik verveel mij geen dag.



Kijk voor meer leuke t-shirts met: Lippies, leuke quotes, muziek en kunst op Spreadshirt.nl


Geen opmerkingen:

Een reactie posten