Translate

dinsdag 23 oktober 2018

Kwarteleitjes met kaviaar 012


Ik spreid het rood-wit geblokte tafelkleed met een bijna gracieuze beweging op het strand en uit de picknickmand naast mij tover ik allerlei lekkernijen. Kleine sardines in - een voor mij onbekende doch heerlijke - tomatensaus, een stuk romige brie, serranoham, hardgekookte kwarteleitjes en... kaviaar. Heerlijk!
Nieuwsgierige blikken branden in mijn rug en nog geen vijf minuten later weet ik met wat knapperige toastjes en een flesje witte Faustino een Spaanse schoonheid gemakkelijk te verleiden voor een tafel voor twee.

Tja, wat ik als pensionado op het strand van Altea (Spanje) toch allemaal meemaak.
Ik verveel me geen dag.


Bekijk talloze t-shirts met afbeeldingen van stripfiguren, grappige teksten, muziek, kunst en natuurlijk de zwaan van Altea op Spreadshirt.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten