Translate

zondag 18 november 2018

I'm so Zen 016


Op het strand zit een meisje van een jaar of achttien met een boeddha beeldje in haar hand.
'Wat een mooi beeldje,' zeg ik.
'Prachtig hé, heb ik van een tante uit Canada gekregen. Ik ben nu helemaal Zen,' antwoordt ze met een stralende blik in haar ogen.
In de zee zie ik twee aalscholvers elkaar de liefde verklaren en... ze hebben ook al zo'n stralende blik in hun oogjes.
'Ik denk dat ik maar even de zonnegroet ga doen - voetballers doen dat tegenwoordig ook,' zeg ik.
'Zouden die ook helemaal Zen zijn,' mompel ik in mijzelf, want het Nederlands elftal doet het tegenwoordig een stuk beter (zeker nu Louis van Gaal weer aan het roer staat).

Tja, wat ik als pensionado op het strand van Altea (Spanje) toch allemaal meemaak.
Ik verveel me geen dag.


Bekijk talloze afbeeldingen van stripfiguren, grappige teksten, muziek, mode, kunst en natuurlijk de zwaan van Altea op T-shirts, sweaters, hoodies, mokken, knuffeldieren, tassen, stickers etc  op Spreadshirt.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten