Translate

zondag 4 november 2018

Hop & Shop 014


Een sexy geklede jonge dame (kort blauw rokje en een rood truitje met diep decolleté) strompelt op hoge hakken over het met keien bezaaide strand. Regelmatig hoor ik haar vloeken als ze weer eens struikelt. Als ze mij passeert, vraag ik waarom ze haar schoenen niet uittrekt. 'Op mijn nylonkousjes zeker en bovendien ben ik dan 10 centimeter kleiner, gromt ze. En... ik loop altijd op hoge hakken! Laatst nog de Akropolis in Athene beklommen en binnenkort ga ik in Afrika op safari.'
'Je hebt zeker veel schoenen?' vraag ik.
'Wel 100 paar,' antwoordt ze.
'Avontuurlijk typetje - hop & shop,' mompel ik in mijzelf.

Tja, wat ik als pensionado op het strand van Altea (Spanje) toch allemaal meemaak.
Ik verveel me geen dag.


Bekijk talloze t-shirts met afbeeldingen van stripfiguren, grappige teksten, muziek, kunst en natuurlijk de zwaan van Altea op Spreadshirt.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten