Translate

donderdag 22 november 2018

Belgian Choco Train 017


Omringd door gezellige jongens en meisjes zit ik op het strand en lees voor uit mijn grote boek met verhalen. Het is een blogverhaaltje uit 2012 dat heette: Suske en Wiske van chocolade. Ik heb het wat aan de tijd aangepast!

Het was bijna Sinterklaas en de Vlamingen besloten in Brussel eens gezellig met chocolade te gaan modderen.

De hoofdattractie was een lange trein van chocolade (34 meter). En, er was zelfs muzikale begeleiding van een pianist - achter een van dat bruine spul vervaardigde vleugel.
En als ik mij goed herinner werden Manneke Pis en Suske en Wiske - om de boel wat op te leuken - ook in dezelfde zoete prut afgebeeld.

Ondanks dat er veel bewaking was, snoepten bezoekers toch stiekem van de trein.
“Hé... verdoeme, afblijven manneke!”

De jongens en meisjes schuiven dichter tegen mij aan - sommigen beginnen al te watertanden...

Tja, wat ik als pensionado op het strand van Altea (Spanje) toch allemaal meemaak.
Ik verveel me geen dag.


Bekijk talloze t-shirts met afbeeldingen van stripfiguren, grappige teksten, muziek, kunst en natuurlijk de zwaan van Altea op Spreadshirt.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten