Translate

vrijdag 7 januari 2022

Poep en seks en... grote witte kiezelstenen 036

Het einde van het jaar nadert. Het kiezelstrand en een groot deel van de boulevard staan in de stijgers. Ja, binnenkort wordt het een zandstrand. Hier en daar hebben ze hele grote witte kiezelstenen neergelegd. Misschien moeten deze keien een aandenken aan de binnenkort verdwenen kiezels voorstellen? 

Ik ga op een van de Hunebed keien zitten en mompel; of zijn ze als bankjes bedoeld? Maar... het zit niet echt lekker.  

In mijn hoofd maak ik een analyse van de leescijfers van mijn blogverhaaltjes. Het valt op dat de columns waar poep of seks in voorkomen het beste scoren. 

Het zonnetje schijnt, het is 25 graden. Er komt een mooie vrouw - slechts gehuld in een donkerbruine string - naast mij zitten.

Met een brede glimlach van oor tot oor kirt ze: 'Dat klopt, boeken of films met veel poep en seks verkopen het best. Vannacht keek ik nog naar een aantal oude afleveringen van de komedieserie Toren C en ik zag alleen maar half blote vrouwen die - op handen en voeten - smerige lichtbruine diarree spoten - hi, hi, ho, ho...' 

Ik trek een vies gezicht en zeg: 'Dance with me!'

---------------------------------------------------------------

Tja, wat ik als pensionado in Altea (Spanje) toch allemaal meemaak.

Ik verveel me geen dag.


Bekijk op Spreadshirt.nl mijn talloze afbeeldingen van stripfiguren, grappige teksten, muziek, mode, kunst en natuurlijk de zwaan van Altea; op T-shirts, sweaters, hoodies, mokken, knuffeldieren, tassen, stickers etc. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten